miałem już 3 auta z gazem
Wszystko OK, instalacje z wyższej półki, ale....
wjeżdżasz na stację, gdzie pod dystrybutorem z LPG stoi już kilka aut, właściciele wciskają dzwonek dla przywołania obsługi, a jedyny pracownik (ew. dwóch) właśnie kasują klientów, ewentualnie załatwiają bardzo ważne sprawy i kukają jeden na drugiego - kto ma podejść do tankowania
Jest też druga opcja - równie częsta
Brzydka pogoda, a Ty stoisz pod dystrybutorem wczesnym rankiem czekając na pracownika stacji
Po 15 min z mordem w oczach wchodzisz na stację, a tam śmiejąc Ci się w twarz paniusia oświadcza, że gaz NIECZYNNY
Po tych "traumatycznych" przeżyciach nie brałem kolejnego LPG pod uwagę
Octavia to moje 3 auto na gaz i nigdy nie spotkałem się z tym problemem....
Może nad morzem tak macie :lol:
Maicroft, to strasznie ciągną te 2.0 tdi...chyba ze ktoś wali w podłoge non stop. bo mój 2.5 v6 tdi passat tyle palił normalnie jeżdząc..9 z hakiem miasto , 7.5 trasa i był to automat. jak butowałem ostrzej miałem 10-11 w mieście, 8,5 litra w trasie.
coś strasznie żrą pd 2.0 z tego co piszecie. szkoda ze crów nie ma 2.0 w octaviach, one mniej palą.na to wychodzi,że lepiej 1.9 tdi i chipsa zapodać. mój superb 1.9, normalnie - dość dynamicznie jeżdząc po mieście nie chce spalić teraz wiecej niż 7.5 litra. a koła mam 225 na 17 calach...wieć chyba wychodzi na to że 1.9 wygrywa znów
Maicroft, to strasznie ciągną te 2.0 tdi...chyba ze ktoś wali w podłoge non stop. bo mój 2.5 v6 tdi passat tyle palił normalnie jeżdząc..9 z hakiem miasto , 7.5 trasa i był to automat. jak butowałem ostrzej miałem 10-11 w mieście, 8,5 litra w trasie.
coś strasznie żrą pd 2.0 z tego co piszecie. szkoda ze crów nie ma 2.0 w octaviach, one mniej palą.na to wychodzi,że lepiej 1.9 tdi i chipsa zapodać. mój superb 1.9, normalnie - dość dynamicznie jeżdząc po mieście nie chce spalić teraz wiecej niż 7.5 litra. a koła mam 225 na 17 calach...wieć chyba wychodzi na to że 1.9 wygrywa znów
to może kilkadziesiąt wpisów z tankowań na którymś z portali i ikonka w podpisie. Zobaczymy jak dynamiczne jeżdżenie 1,9 wychodzi w rzeczywistości. Dynamicznie jeżdżąc po mieście bez problemu chyba nawet w 1,9 zamknąłbym 10l.
Maicroft, to strasznie ciągną te 2.0 tdi...chyba ze ktoś wali w podłoge non stop. bo mój 2.5 v6 tdi passat tyle palił normalnie jeżdząc..9 z hakiem miasto , 7.5 trasa i był to automat. jak butowałem ostrzej miałem 10-11 w mieście, 8,5 litra w trasie.
coś strasznie żrą pd 2.0 z tego co piszecie. szkoda ze crów nie ma 2.0 w octaviach, one mniej palą.na to wychodzi,że lepiej 1.9 tdi i chipsa zapodać. mój superb 1.9, normalnie - dość dynamicznie jeżdząc po mieście nie chce spalić teraz wiecej niż 7.5 litra. a koła mam 225 na 17 calach...wieć chyba wychodzi na to że 1.9 wygrywa znów
I znowu to samo . Do chwalenia się jaki to się ma oszczędny silnik lub jak lekką nogę jest oddzielny wątek. Jak ktoś zacznie się jeszcze chwalić niskim spalaniem to posty wylądują w koszu.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
szkoda ze crów nie ma 2.0 w octaviach, one mniej palą.
Spokoje Cię, CR nie pala mniej Podobnie jak PD-ki.
Trzeba pojeździć autem z takim silnikiem, żeby mieć jako takie pojecie jak to jeździ, a ile pali to jak koledzy powiedzieli, poczytać na motostat.pl i UŚREDNIĆ wynik, bo widzę tam straszne rozbieżności w średnim zużyciu paliwa w tych samych silnikach.
Przyłącze się do tematu:
Co sądzicie o silnikach 2.0 diesel w O2 - sam taki rozważam przy zakupie (jako opcje do 1,9TDi). Chociaż mam obawy, a zależy mi najbardziej na trwałości i bezawaryjności.
Swojego czasu było bardzo dużo negatywnych opinii na temat tych silników w VW.
M.in. pękały głowice, brały na potęgę olej, a i z wytrzymałością było kiepsko.
Nie wiecie czy usterki te zostały poprawione?
Wiem że silników 2.0 diesel jest kilka wersji ale czym sie różnią oprócz mocy to nie wiem. ops:
Octavia 2 /1,6mpi BSE/ 150 kkm
(LPG BRC Sequent 24 założone przy 50 kkm)
Chcesz tanio, pewnie i bez emocji wybierz 1.9. Moze palic 1l wiecej, jezdzic szybciej i z wiekszymi emocjami bierz 2.0 140KM, RS-a czyli 170KM nie bierzesz pod uwage, bo myslisz o 1.9
Maicroft, to strasznie ciągną te 2.0 tdi...chyba ze ktoś wali w podłoge non stop. bo mój 2.5 v6 tdi passat tyle palił normalnie jeżdząc..9 z hakiem miasto , 7.5 trasa i był to automat. jak butowałem ostrzej miałem 10-11 w mieście, 8,5 litra w trasie.
coś strasznie żrą pd 2.0 z tego co piszecie. szkoda ze crów nie ma 2.0 w octaviach, one mniej palą.na to wychodzi,że lepiej 1.9 tdi i chipsa zapodać. mój superb 1.9, normalnie - dość dynamicznie jeżdząc po mieście nie chce spalić teraz wiecej niż 7.5 litra. a koła mam 225 na 17 calach...wieć chyba wychodzi na to że 1.9 wygrywa znów
to może kilkadziesiąt wpisów z tankowań na którymś z portali i ikonka w podpisie. Zobaczymy jak dynamiczne jeżdżenie 1,9 wychodzi w rzeczywistości. Dynamicznie jeżdżąc po mieście bez problemu chyba nawet w 1,9 zamknąłbym 10l.
Ja uważam ,że auta wszystkie palą tyle samo może =/- 0.5 l.Reszta to zasługa kierownika.Mojemu koledze zawsze pali 6 l benzyny.Ja mówie co ty pieprzysz jak mi tyle pali diesel.Aż prawda wyszła na jaw.Kolega jest zawalidrogą .Może i pali mu te 6 ale strach myśleć jak silnik to znosi.Jadę kiedyś do pracy mówie co za ci.l robi taki zator.Zaczołem wyprzedzać wąż samochodów a jako pierwszy robiący zator jedzie kolega mistrz 6 litrów. Tak więc proszę o nie pisaniu bzdur ,że auto nie chce więcej niż X litrów spalić.
Komentarz